نکاتی برای فروش مویرگی

محلی برای بحث تخصصی در مورد فروش مویرگی

نکاتی برای فروش مویرگی

محلی برای بحث تخصصی در مورد فروش مویرگی

نکاتی  برای فروش مویرگی
نقل مطالب از این وبلاگ با ذکر منبع آزاد است
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات



همواره یک چالش اساسی برای کارفرمایان شرکتهای پخش مویرگی این موضوع بوده است که چرا ما باید به ویزیتورها علاوه بر پورسانت حقوق ثابت هم پرداخت کنیم برخی از استدلال های این دست از کارفرمایان به قرار زیر است :

1- اگر ویزیتوری هیچ سفارشی دریافت نکردآنگاه تکلیف حقوق ثابتی که تعهد کرده ایم چیست ؟

2-چرا باید حقوق ثابتی را پرداخت کنیم که مشخص نیست در ازاء آن فروش ایجاد شود

3-پورسانت کافی است چون ارزش افزوده هر ویزیتور با فروشش است و از محل آن هم پورسانت می گیرد 

به همین دلیل کارفرمایانی که چنین دیدگاهی دارند یا اصلا حقوق ثابتی پرداخت نمی کنند یا پرداخت آن را منوط به حداقل فروش مورد انتظارشان  می کنند و در این راه محاسبات حسابداری هم کمک می کند تا بفهمند که حداقل فروش هر ویزیتور برای پوشش هزینه های ثابت خودش چقدر است ؟ (که با تقسیم جمع هزینه های مستقیم هر ویزیتور بر میانگین مارژین فروش کل محصولات بدست می آید)

از طرفی ویزیتورها معتقدند سفارش گرفتن تنها وظیفه یک ویزیتور نیست بلکه آنها وظایف دیگری از جمله معرفی محصول ، چیدمان کالا ، کمک به فروش بیشتر محصولات ، ارائه اطلاعات تکمیلی از محصول و.. می نمایند که این امور به تنهایی برای گرفتن سفارش کافی نمی باشد و طبیعتا وقت و انرژی و هزینه از آنها می گیرد .به عبارت بهتر ایشان معتقدند حقوق ثابت برای پوشش هزینه های اولیه سفارش گیری و آماده کردن مقدمات آن است .

شما در این مورد چه نظری دارید ؟!

حق با چه کسی است ؟!!!

-لطفا با مشارکت در این بحث به افزایش کیفیت مطالب کمک کنید !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی